lördag 8 december 2012

En härlig dag...

Idag skiner solen, det har vi inte varit bortskämda med den senaste tiden. Jag passade på att gå ut med hundarna och kameran... hoppas att ni orkar bläddra ända ner!!

Men jag börjar med ett par bilder på Märta-Mai - tagna av hennes matte Olga på MM:s 3-års dag!
Inte behöver man ha täcke på sig för att vara ute och leka i snöyran!

Så över till dagens bilder
De finns där fast de knapppt syns - Jaffa, Ganza, Gandalf och Molly!
Skorpan väljer att inte trängas med de andra...
Gandalf
Gandalf, Molly och Ganza
Hej och hå... här kommer yrvädret!
Vi är vackra även bakifrån - Jaffa och Molly
Ojdå... jag klippte visst öronen av Ganza...
Men här är det öron minsann... Jaffa förstås!
Det som göms i snö...
Molly och Ganza har tröttnat och letar efter en ny fläck att undersöka...
Den här kanske...?
...eller den här...?
nej.. jag börjar om från början...
Molly på spaning... först åt ena hållet...
...sen åt andra hållet...

Inte bara hundarna är vackra idag!

1 kommentar:

Tant Olga sa...

Vem har sagt att whippet skyr snö? Kyla kan mina visa motvilja mot men inte att plöja i snö på egna villkor. Vackert vinterväder vi har att njuta utomhus och sedan se ut över inifrån i stugans värme. Ha det gott och glatt! Kramar Olga och Märta-Pärta